Bedrijfstelevisie, Bedrijfsfilm, Bedrijfsvideo, Film, Video, Content, Social Media Content, Documentaire, Campagne, Creatieve campagne, Eelco Gelling, Live Evenement
Bedrijfstelevisie, Bedrijfsfilm, Bedrijfsvideo, Film, Video, Content, Social Media Content, Documentaire, Campagne, Creatieve campagne, Eelco Gelling, Live Evenement
Bedrijfstelevisie, Bedrijfsfilm, Bedrijfsvideo, Film, Video, Content, Social Media Content, Documentaire, Campagne, Creatieve campagne, Eelco Gelling, Live Evenement
Bedrijfstelevisie, Bedrijfsfilm, Bedrijfsvideo, Film, Video, Content, Social Media Content, Documentaire, Campagne, Creatieve campagne, Eelco Gelling, Live Evenement
Lekker zwart-wit:
Doe het goed
of doe het niet
Aan het werk
Een filmpje maken kan iedereen. Maar content die je strategie ondersteunt en je boodschap overbrengt? Da’s andere koek. Net als dat dat koekje hoort bij een kop koffie, hoort content bij je strategie, campagne of imago. Het geeft je bedrijf smoel, je website of campagne net even dat extra of je social updates een boost. Het moet kloppen dus. Waarom we nooit zomaar aan de slag gaan?
Omdat 'kan niet' het allerleukst is
4k projectie op 5 schermen voor het is uitgevonden? Prima! Live met 7 camera's en 2 edits in de winter op zee? Zeker. Highlights al gemonteerd en wel op social media voor de sprekers zijn uitgepraat? Vliegen waar geen drone kan komen? Niet alles is handig, niet alles is voordelig, maar niets is onmogelijk. Daag ons uit!
Omdat je meer nodig hebt dan 'een filmpje'
We kijken, zonder langdradig te doen, altijd eerst even achter de schermen: wat wil je nu eigenlijk écht vertellen? Wat wil je bereiken en wie? Waar zit jouw doelgroep en welke timing is essentieel? En, ook belangrijk; wat past nu echt bij jou? Want we maken je niet mooier dan je bent, maar halen wel het beste in je naar boven. Zo is jouw film ook echt jouw film.
Omdat het echt ergens over gaat
Niet elke boodschap kan door in slowmotion over het strand rennende modellen worden verteld. Soms is meer diepgang, gevoeligheid of nuance nodig. Of laat jouw bedrijf, product of idee zich wat lastiger verbeelden. Dan gaan creativiteit én ervaring zwaarder tellen. Toevallig hebben we van allebei een beetje. En brengen we jouw verhaal in een vorm die past bij jou en je kijker.